?

Log in

No account? Create an account
entries friends calendar profile Previous Previous Next Next
Right yeah This would be my journal and well as you can see I have… - Keeper of the Cages
jazzbandmusic
jazzbandmusic
Right yeah This would be my journal and well as you can see I have totally lacked in writing, but valid reason of leading a very sad life and not having anything to write oh yeah the fact that I don't have permenant access to the internet! Oh well! So went to the pub/bar thing last night - it's all new and shiny and called Cambio's (Think I may have written about it before but hey I forget so I'm gonna say it again!) That was good, but had to go home as I had a 9am tutorial today so couldn't go on to Enigma (well I could have but I'd have been totally lacking in actually doing my tute work this morning! That would have been bad and might have involved me having to cry to the tutor, which by the way wouldn't have been a good idea!)



Right so yeah I have been awake since 7am and I can tell you that there should never have been invented a place known as 7am on any morning! it's just very wrong!

Hum what shall I say?!...

Oh yeah I saw "The Pianist" on Wednesday that was good! I'd recommend it so long as you don't mind violence and cruelty to people. Erm yeah it's a WWII film about this Jewish Pianist, so you can probably guess that it was full of the horrors that happened in the Ghettos and just generally! Caroline kept hiding her eyes at the icky bits! Um yeah but going to see the film had it's own trauma seeing as we were supposed to be going with Alan and well he didn't answer his phone and when we tried again it was switched off. Then we phoned his flat mate, Brydon, to see if he wanted to go too and see if he could pass the message on to Alan that there were very few tickets and it started at 5pm. So yeah Alan didn't go and he got in a mood with me and Caroline for going, he thought we were just being mean and going to the 5pm showing to spite him, and not the 8pm showing, which I have to say did not exist so he was all huffy and not happy. Anyway it was totally not our fault seeing as there was no other showing except 5pm on Thursday and that was even worse for seats. Hum so people when you decide that you want to get huffy find out the facts before the huff and then see if you're valid in said huff!

Yeah right erm sorry about that! Ooooh yeah going to see Chicago again at the weekend so "If You're Good To Mama..." Hee! I love that film! Totally makes you wanna move/dance/sing etc! All good as long as you to annoy tooo many people in the cinema! But I've been told that I'm not allowed to move or sing, so I'll have to be gagged and bound! Some people just have no idea! oh well I'm sure I can manage to be still and silent! But afterwards I think that the ST should be played at full volume a couple of times! Wonder what my flatmates would say about that! Bet they'd love me!

Ooooh I meant to say earlier, but my sieve just well did what it usually does and lead me to forget! right so Good looks to Elizabeth in Grease! You'll be absolutely Fab Darling!

Ok enough of my rambles for now! ooh! I should so go and see what the cut tag is! I forget! lol! Oh and I have to sit through an hour of Advanced Macro on my own 'cos Sian is going to the doctors. Hum I hope I can stay awake long enough to actually make notes! Heee! Could be funny I think! ;)!

Oh yeah and *Pervy Smirk* preetttyy thoughts! ;)!

Toodles XX

Current Mood: Meh!
Current Music: Sister Hazel CD

4 comments or Leave a comment
Comments
From: jigglyfrog Date: February 28th, 2003 06:26 am (UTC) (Link)
Rude bad pretty thoughts!
jazzbandmusic From: jazzbandmusic Date: February 28th, 2003 07:06 am (UTC) (Link)

Re:

Yup! what do you expect from me?! But you know you love me all the same...infact they just make me more me! ;)! Oh and I thank you for bringing Darling Lu and Sev to the thoughts! ;)!
From: jigglyfrog Date: March 1st, 2003 08:15 am (UTC) (Link)

Re:

WOOHOO! lu/sev is my big love at the mo.. its madness. Did you see my user info banners? Mrow.
jazzbandmusic From: jazzbandmusic Date: March 3rd, 2003 04:19 am (UTC) (Link)

Re:

Yup! VEERRRYYYY Nummy! ;)! *waves a flag and banner* Me loves Lu/Sev too!
4 comments or Leave a comment